عضویت ویژه سایت تست درایور

درصورتی که قبلا اشتراک تهیه کردید و این صفحه را مشاهده می کنید, این یعنی شما در سایت خارج شدید و باید وارد سایت شوید. در قسمت ورود با همان شماره موبایلی که قبلا ثبت نام کردید وارد سایت شوید.

اما اگر ثبت نام نکردید و اشتراک ندارید و می خواهید بدون ریسک همان بار اول قبول شوید همین تست ها را به صورت کامل تمرین کنید 100درصد قبول خواهید شد چون تست ها دقیقا خود سوالات امتخان اصلی هستند

قیمت اشتراک 100000 تومان می باشد که با تخفیف ویژه فقط 65000 تومان به مدت محدود

برای شروع ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. ( ثبت نام ساده می باشد فقط کافیه یک شماره موبایل وارد کنید و بعد خرید خود را انجام دهید )

جهت ثبت نام عضویت ویژه (VIP)  کلیک کنید.

بعد از ثبت نام و ورود به سایت می توانید خرید خود را انجام دهید (بعد از ورود لینک خرید به صورت سیستمی برای شما باز خواهد شد)

راهنمایی ثبت نام و خرید اشتراک ویژه

استفاده کامل از این تست های آیین نامه برابر است با قبولی شما در آزمون اصلی (ما به شما قول می دهیم فقط با زدن این تست ها در وقت و زمان خود صرفه جوی کرده در آزمون اصلی آیین نامه همان بار اول قبول خواهید شد.)

 

تست درایور هیچ‌گونه حامی مالی نداشته و ندارد و تماماً با هزینه شخصی شروع به کار کرده است. حالا به نقطه‌ای رسیده که باید هزینه‌های خود را تأمین کند تا بتواند به کارش ادامه دهد. امیدوارم بابت این هزینه اندک بابت اشتراک ما درک کنید. (مطمئن باشید با زدن این تست ها بدون نیاز به خواندن کتاب آیین نامه همان بار اول قبول خواهید شد، با خیال راحت همین تست ها را تمرین کنید و سر جلسه امتحان حاضر شوید)

برگشت به صفحه آزمون آیین نامه اصلی آنلاین