خبر جدید فروش ایران خودرو
فروش فوق العاده ۳ محصول ایران‌خودرو از امروز
خبر جدید فروش ایران خودرو

فروش فوق العاده ۳ محصول ایران‌خودرو از امروز

  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات این خودروساز پس از اعلام قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان (مصوب شورای رقابت)   با عرضه چهار محصول پارس TU۵، سورن پلاس، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک در روزهای ابتدایی ماه جاری اجرا شد. اکنون هفدهمین مرحله این طرح‌ها از امروز (سه‌شنبه ۱۸ خردادماه) آغاز و […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
فروش فوق العاده خودروسازان از سر گرفته شد/ اعلام میزان مشارکت در فروش فوق العاده یک ساله
خبر جدید فروش ایران خودرو

فروش فوق العاده خودروسازان از سر گرفته شد/ اعلام میزان مشارکت در فروش فوق العاده یک ساله

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: فروش فوق‌العاده خودروسازان در سال ۱۴۰۰ که به علت نهایی نشدن قیمت‌ها از سوی شورای رقابت متوقف بود در خرداد از سر گرفته شد. منبع : خبر آنلاین
خبر جدید فروش ایران خودرو
آخرین قیمت ها در بازار خودرو/ ٢٠۶ به ١٩٨ میلیون تومان رسید
خبر جدید فروش ایران خودرو

آخرین قیمت ها در بازار خودرو/ ٢٠۶ به ١٩٨ میلیون تومان رسید

نگارعلی_ روند قیمت ها در برخی از خودروهای موجود در بازار در چند روز اخیر به صورت رفت و برگشتی بوده است به طوری که خودرو پراید ۱۳۱ در این مدت در دامنه قیمتی ۱۱۶ تا ۱۱۷ میلیون تومان در حال نوسان است و امروز نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
آخرین قیمت خودروی نوستالژیک در بازار / جدول
خبر جدید فروش ایران خودرو

آخرین قیمت خودروی نوستالژیک در بازار / جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولید پراید در ایران از سال ۱۳۴۶ آغاز شد و این روند تا سال ۱۳۸۴ ادامه یافت.  نزدیک به دو میلیون پیکان در ایران تولید شده است. جز پیکان های کللکسیونی که قیمت هایی بسیار بالا دارند، پیکان مصرفی با محدوده عمر بیست سال در محدوده قیمتی ۲۷ تا ۳۳ میلیون […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید
خبر جدید فروش ایران خودرو

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید

دو ماه از آغاز سال جاری گذشت و خودروسازان داخلی به‌ ویژه گروه صنعتی ایران‌خودرو در نیمه دوم سال ۱۳۹۹، در هر ماه، دو بار فروش فوق‌العاده محصولات خود را اجرا می‌کرد، در سال ۱۴۰۰ تنها یکبار آن هم در روزهای ابتدایی سال (هشتم فروردین ماه) و پیش از اعلام خبر احتمال افزایش قیمت مصوب […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
قیمت جدید ۲۱ محصول ایران خودرو + جدول
خبر جدید فروش ایران خودرو

قیمت جدید ۲۱ محصول ایران خودرو + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با ابلاغ مصوبه شورای رقابت توسط وزارت صنعت قیمت جدید دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس lx اعلام شد. بر این اساس قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲  از ۱۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ۱۲۷ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسیده است . علاوه بر این […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
مسیر توسعه صنعت خودرو با بومی‌سازی کوتاه می‌شود
خبر جدید فروش ایران خودرو

مسیر توسعه صنعت خودرو با بومی‌سازی کوتاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشاد مقیمی، در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت کابل خودرو سبزوار افزود: ایران خودرو با ۶۵۰ سازنده قطعه در سراسر کشور همکاری می‌کند و شرکت کابل خودرو سبزوار در قالب طرح خود اتکایی تا کنون توانسته پروژه‌های متعدد خودکفایی قطعات خودرویی را محقق کند. وی با بیان این‌که طرح‌های مختلفی برای بومی‌سازی قطعات خودرویی در […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
کدام خودروها در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند؟
خبر جدید فروش ایران خودرو

کدام خودروها در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند؟

نگارعلی_ رفت و برگشت قیمت ها در بازار خودرو امروز نیز ادامه داشته است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که روز گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده بود امروز ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان رسیده است؛ سایر خودروهای پژو در این مدت از نوسانات قیمتی در امان […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
آخرین قیمت ها در بازار خودرو/ ٢٠٨ به ١٩٨ میلیون تومان رسید
خبر جدید فروش ایران خودرو

آخرین قیمت ها در بازار خودرو/ ٢٠٨ به ١٩٨ میلیون تومان رسید

نگارعلی_ روند قیمت ها در برخی از خودروهای موجود در بازار در چند روز اخیر به صورت رفت و برگشتی بوده است به طوری که خودرو پراید ۱۳۱ در این مدت در دامنه قیمتی ۱۱۶ تا ۱۱۷ میلیون تومان در حال نوسان است و امروز نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است […]
خبر جدید فروش ایران خودرو
ارتباطات هوشمند و پویا، ضرورت روابط عمومی سرآمد
خبر جدید فروش ایران خودرو

ارتباطات هوشمند و پویا، ضرورت روابط عمومی سرآمد

روابط عمومی ها با ارتباطات خود، نقش پل ارتباطی میان تصمیم گیران سازمان و ذینفعان را بر عهده دارند. اطلاع رسانی به موقع، شفاف سازی در خصوص اخبار و وقایع داخل و خارج سازمان، انتقال درخواست های جامعه مخاطب به مسوولان ذیربط و بالعکس از جمله وظایف مهم این بخش از سازمان است. امروزه ارتباطات […]